wtorek, 21 października 2014

Zdjęcia wyrażają więcej niż tysiąc słów.

A zatem, będzie mało tekstu a dużo fotek :)

Od ostatniego wpisu trochę wydziergałam, chociaż głównie małe formy:

Z dwóch kolorów The Plucky Knitter Primo Fingering zrobiłam chustę Someday. 



Z jednego motka przecudnej Sundara Yarn Fingering Silky Merino wydziergałam Shades of Pale.




























A poza tym ogarnęła mnie prawdziwa mania dziergania czapek!
























Wzór pierwszej udało mi się wczoraj opublikować na Ravelry pod nazwą All that Jazz.







































































I tak sobie pomyślałam, że fajnie byłoby zorganizować Wspólne Dzierganie Małych Projektów (z 2 motków albo mniej).
Co Wy na to?
Zapraszam serdecznie do mojej grupy na Ravelry. Śmiało piszcie po polsku jeśli Wam tak wygodniej.

A tak na zachętę, oferuję 20% zniżkę na wszystkie wzory biorące udział w KALu:
All that Jazz Angarika Stole Autonomous Cabletta Hat Jollyoly Cowl Jollyoly Hat On the Move Pomponious Hat Serca Mittens Shades of Pale Someday… Symbiotic Wild Leaves Hat
Przy zakupie na Ravelry wystarczy wpisać kod: 2SkeinsOrLess. 

5 komentarzy:

szyleczko pisze...

Ależ piękna ta chusta! I ta czapka świetna!!! A KAL do kiedy? Muszę sobie sprawdzić...

szyleczko pisze...

Sprawdziłam, zaraz z wielką chęcią dołączę :)

Unknown pisze...

Bardzo podoba mi się czapka. Mam jedną ulubioną, ale nie jest robiona na drutach. Ta jest inna jakie widziałam może dlatego,że nie zaczyna się ściągaczem.
pozdrawiam:)

Kamilla pisze...

Wlasnie zakupilam wzor na chuste Twojego projektu, musze popatrzec, czy mam odpowienia wloczke do jej zrobienia, a jak nie to zamowic i do dziela:) Piekne rzeczy tworzysz:) Pozdrawiam.

krymistado pisze...

Jak zwykle śliczności!!!
Mnie interesuje chusta fioletowa z promieniami-czy masz już opis po polsku-chętnie kupię -pozdrawiam
K